Vee.. Güneydoğu Asya.. Dönemezsem :)


Bilenler vardır belki birkaç yıldır Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu’nun (UNFPA) desteklediği Genç Akran Ağı (Y-PEER) ile çalışıyorum gönüllü olarak. Genç Akran Ağı 48 ülkede gençlerin cinsel sağlık ve üreme sağlığı hakları ile ilgili savunuculuk faaliyetleri yürütüyor. Bahsettiğim ağın Türkiye Temsilcisi sorumluluğunu aldım 1 ay önce ve 3 gün sonra bahsettiğim ağın uluslararası toplantısına katılmak için Filipinler’e gideceğim.

Mesafeler uzak, tahminen karşılaşacağım kültür farklı.. Bu yüzden müthiş bir heyecan ve korku yaşıyorum. Tamam çok kültürlü ortamlarda defalarca bulundum ama yine de garip geliyor. Birkaç gün önce haberlerde Filipinler’de tayfun haberlerini görünce ister istemez korkulara da kapıldım. Toplantıya Türkiye’den katılacak bir diğer arkadaşıma bundan bahsedince normal yea bu stormlar rahat ol deyince, içim biraz rahatladı(!) tabi.. 🙂

Bugün ablam ile konuştum, biraz korkularımdan bahsettim, içimde tutamadım ne yapayım. Hemen anneme yetiştirmiş, oğlum biletleri filan iptal edin gitme diyor.. 🙂 Ölmek var dönmek yok dedim.. Demedim tabii ki, öyle denir mi anneye.. 🙂

2 Ekim pazar günü ayrılıyorum, 11 Ekim salı günü döneceğim, umarım..

Dönemezsem, henüz bir gece bile uyumadığım yeni evimi müze yapın, sadece fakültede değil üniversitede anma yapın, öldüğüm gün sosyal sorumluluk günü olsun bir işe yarasın, ne olursa olsun Beşiktaş’ı bu sene şampiyon ilan etsin federasyon, cenazeye çiçek yollamayın TOG’a bağış yapın.. Haha 🙂

Sağlıkla kalın..

Vee.. Güneydoğu Asya.. Dönemezsem :)” üzerine bir yorum

Yorum bırakın