Son zamanlarda sık sık değişiyor ruh hallerim..


Bir şarkı çalmaya başlıyor radyoda, 3-5 sene geriye gidiyorum pişman oluyorum, mutlu oluyorum, saçmalıyorum.. Ablam telefon açıyor, babamdan bahsediyor, hastalıklardan, mesafelerden, üzülüyorum.. Sonra kendimi sokağa atıyorum yanımdan geçen kadın eski sevgililerimden biri gibi kokuyor geri dönüp bakmaya korkuyorum.. Boğazımda düğüm düğüm kalan kadınlar gelip geçiyor içimden, stratejik davranamadığıma üzülüyorum sonra, keşke daha fazla yalan söyleseydim, çok yalan söyleseydim mutlu olurdum diyorum, bir daha pişman oluyorum.. Sahilde yürüyorum, çiklet satmaya geliyor çocuğun biri yanıma, hiçbir şey satın almıyorum ardımdan küfrediyor, gülüyorum.. Ertesi gün bir kafede arkadaşlarımla otururken Cemil geliyor yanımıza, kendisi fındık satan bir ilkokul öğrencisi kazandığı paralarla bilgisayar alacağını söylüyor, O’na bir kakao(sıcak çikolata) ısmarlıyorum, derin sohbetlere dalıyoruz, çocukluğumu hatırlıyorum.. Haftada birçok gün Gırgır’a uğruyorum, bağıra bağıra şarkılara eşlik ediyor, içten içe gözyaşımı, dışarıya öfkemi, nefesimi, sıkıntımı akıtıyorum..

Sonra gözlerinle karşılaşıyorum, sana sürekli bir şeyler anlatmak istiyorum, seni dinliyorum, keyif alıyorum..

Son zamanlarda bana bir haller oluyor, kendime gelemiyorum.. Saçmalıyorum..

Bir Yanıt Bırakın

