Kirli siyasetlerini evlerimizin içlerine kadar sokan siyasetçilerden nefret ediyorum!


Biraz önce annem telefonla aradı. Bir arkadaşımın bir sol parti ile ilgili çalışmalar yaptığını söyledi ve ondan uzak durmamı istedi. Ben 25 yaşında ve 7 yıldır lisans eğitimi alan bir gencim. Bu ülkenin 75 vilayetini ve 3 ülkeyi daha gördüm. Onbinlerce arkadaşım var. Her gün 1-2 haber sitesini okuyor, genellikle de farklı farklı gazeteleri satın alıp okuyorum. Çalıştığım, tanıştığım onlarca kurum var hayatımda.


Ailemin eğitimi ise ilkokul düzeyinde ama milli eğitim standartları ile kıyaslamaya gitmeye her zaman karşıyımdır. Ancak ailemin bilgiye erişimi, mahalleden ziyaretçiler ve televizyondan daha fazlası değil.

Şimdi annemin beni araması ve arkadaşlarımla ilişkilerime “sadece siyasi” gerekçelerle karar vermeye çalışması benim midemi bulandırıyor. Kesinlikle ailemin iyi niyetinden şüphem yok. Ancak kapı kapı gezen, şeker, püskevit, çiçek dağıtan ve kendi kirli siyasetleriyle ailemin benim üzerimde baskı oluşturmasına neden olan ahlaksızlardan nefret ediyorum!

Annem telefonda ergenekondan, hastane kuyruklarına kadar siyasi parti seçim programlarında yazan bir dolu enstantene anlattı bana. Herhangi bir siyasi partiye oy vermek istemediğimi söyleyince de ne dinsizliğimi bıraktı, ne imansızlığımı..

Bu mu ahlak anlayışınız? İnsanların ailevi, duygusal ilişkilerini kullanıp siyasi çıkarlarınıza araç etmek. Sadece seçim dönemlerinde kapı kapı gezip ayrıştırmaya, yaftalamaya aileden başlamanız ne kadar doğru? Bu hareketlerle bu ülkeyi nasıl bir bütün haline getirmeyi planlıyorsunuz, hangi adaleti, ahlaklı yönetimi, sosyal devlet gereksinimlerini vaat ediyorsunuz?

Hepiniz ahlaksız, karaktersiz, çıkarcı, saygısızsınız..!!

Bir Yanıt Bırakın

