38 Numaralı koltuk


Aynı otobüsün  aynı koltuğunda başlıyorum seyahate.. 38 Numara.. Aylar öncesinde malum tanışmanın gerçekleştiği yere de giderken aynı koltuktaydım, sonrasında sürekli boş olduğu zamanlarda tabii ki, aynı koltuğu satın aldım. Varsa yoksa 38, neler yaşadık neler birlikte.. 🙂

Bana uğurlu geliyordu, uğura filan inanmam da işler yolunda gitsin istediğimden kendimce bi giz yaratmıştım. Hiç bir koltuğun mistik enerjisi hiç bir maçı çeviremez. Ya da bir kolye, bir işaret hepsi yalan… Uyduruyoruz, önce kendimizi sonra diğerlerini inandırmaya çalışıyoruz.. Sonra uydurduğumuz bu şeyler üzerinden birbirimize değer veriyoruz, anlamlar yüklüyoruz. Bu elbette gerekli-sanırım (oldukça boşluktayız) ancak insan kendini ziyadesiyle kaptırınca mevzuya ve zamanı gelip de formül bir b.ka yaramayınca moral bozucu oluyor.

İlişkim düzene girsin, hatta olsun diye de bir dolu insandan rica ettim dua edin diye. Aynı yaratıcı gayet sorunun sahibinin ettiği duayı kabul etmeyecek de, konuyla alakasız Hakan’ın ettiği duayı mı kabul edecek ? Bu da çok saçma, yahu madem dua edince oluyo da ne gerek var duaya işler yolunda gitsin şükredelim direkt! Kalbine şöyle bir kıvılcım çaksa da yukardaki, yüzünü bana dönse ya.. Mantıklı – saçma aklıma ne geliyosa yapmasam.. Hayatım yolunda gitsin dindarın hacının önde gideni olurum şerefsizim!

38 bu kez işe yaramadı müdür.. Kimbilir bir başka yolculuk için kilometre taşıdır, aslında uğurlu gelmiştir, benim haberim yoktur. Satmayın o koltuğu, almaya geliyorum! 🙂

38orijinal degildir

24 Temmuz 2009  / istanbul – samsun

Bir Cevap Yazın

